.

.

måndag 7 november 2011

Liebster blog


Hjärtat blir lika varmt varje gång någon ger mig en fin blogg award. Som jag har sagt många gånger förut och kommer att säga många gånger i framtiden, jag älskar min dator, mina underbara vänner bor ju i den. 

Jag har fått den här fina awarden av duktiga Kim M Kimselius.

Och av fantastiska Life is like a box of chocolates med motiveringen:
Anneli som är så otroligt driven vad gäller sitt skrivande och har precis avslutat ett andra manus som hon filar på nu. Fantastiskt inspirerande och får mig att vilja skriva ännu mer!


Tack för den fina awarden!

När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:
1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen.
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!


Alla behöver vi lite uppmuntran då och då och vi behöver definitivt stötta varandra på vår väg igenom livet. Jag skickar awarden vidare till fem av mina stora inspirationskällor här i bloggvärlden:

Valadonastories för att hennes inlägg alltid utmanar tanken på ett positivt sätt. Hon är en stor inspirationskälla.

Joannas universum för att hon så stenhårt vågar följa sin dröm. Ett föredöme för oss alla.
Min plats i solen för att hon är en fantastisk inspirationskälla och visar underbara bilder som man kan förvilla sig bort i.

The Writeful blog för att vi delar kampen om en utgiven bok. Att ha en sådan härlig inspirerande följeslagare på vägen är guld värt.
Morran och omvärlden är ännu en stark och modig kvinna som inspirerar mycket. En som inte bara definierat sin dröm utan också realiserat den. 

6 kommentarer:

  1. Grattis till utmärkelsen! Alltid kul att bli uppmärksammad. Och... vilken fin höstlig bild!:)

    SvaraRadera
  2. Åh, nu blev jag jättejätteglad!!

    SvaraRadera
  3. Monika:
    Tack snälla du!
    Uppmärksamhet kan man verkligen behöva ibland.

    Hanna:
    Vad roligt! :)

    SvaraRadera
  4. Åh, så glad jag blir! Tusen tack, snälla Anneli - inte minst för din fina motivering som värmer mitt hjärta! Kram!

    SvaraRadera
  5. Åhh, tack, gulliga du! :) Och jag håller med föregående talare om att den nya bloggbilden är jättefin!

    SvaraRadera
  6. Grattis fina du till dina awarder och jag säger som alltid - du är värd alla awarder som finns Anneli. Ett stort hjärta, en skrivkraft som måste ut och som inspirerar och en bloggsyster som jag uppskattar otroligt mycket. Grattis!

    Vill också tacka för att du skickar den vidare till mig. Dina ord värmer gott och lägger sig som bomull kring mitt hjärta. Uppmuntran kan man aldrig få för mycket av. Ett stort TACK.

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera