.

.

måndag 9 januari 2012

Liebster award


Vad härligt det är att få börja året med en fin award. Tack snälla Ulla med den härliga  bloggen Livet och vardagen.

Till Awarden hör en uppgift. Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste"och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter . När man får utmärkelsen ska man göra följande:

Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.

Skriv ner de 5 bloggar man vill lämna awarden vidare till och låta dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem.

Till sist hoppas man att dom utvalda vill lämna utmärkelsen vidare... 

Så kommer det svåra att välja fem av alla underbara bloggar jag följer. Den här gången skickar jag awarden vidare till:

Joannas universum för hennes underbara inspirerande blogg som är en fröjd att få
 att följa.  Hennes fantastiska mod som egenutgivare ger hopp till oss som fortfarande kämpar.
Morran och omvärlden är ännu en mycket inspirerande och driftig egenutgivare som har ett stort socialt engagemang. 
My Myself and I är en inspirerande egenutgivare som visar att allt är möjligt bara man är tillräckligt envis och modig. 
Skrivarvisioner som är min följeslagare i min skrivande värld. Vi följs åt och stöttar, uppmuntrar och hjälper varandra så gott vi kan.
Lovable för att jag älskar hennes underbara blandning av sagolika klänningar och hennes skrivande värld.   

7 kommentarer:

  1. Åh, tack! En award är alltid härligt att få!

    SvaraRadera
  2. Grattis till dig. Lite pepp då istället för en trist refusering! Bra :-)

    SvaraRadera
  3. Hoppsan - oh tack, vad fin. Va
    Så gulligt & rart gjort av dig:-)

    Ska se vad jag kan göra ...

    Tack ännu en gång!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Nu har jag satt in Liebstern - TACK!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Men åh, så jag jag blev nu här på hotellrummet i Florida! Jag tackar mjukast och blir extra glad över den fina motiveringen! Tack så jättemycket! KRAM!

    SvaraRadera
  6. Helena:
    Tack! Jag behöver verkligen lite pep! :)

    Ebba:
    Tack själv, för att du alltid står vid min sida. Klart du ska ha en award :)
    Kramar!

    Joanna:
    Awards för stort mod och härlig inspiration når hela vägen till dig, hur långt bort du än är :)
    Kramar!

    SvaraRadera