.

.

söndag 12 juni 2011

Bloggutmärkelse med en kram till


Jag så glad och stolt över över alla fina bloggutmärkelser som jag får. Den här fick jag av Malin med motivationen, jag väljer att ge mina kramar till de skrivande bloggvänner jag har som brytt sig mest om att hålla mig i handen. Och så fick jag den av Nina med motivationen, för att du, liksom jag, kämpar vidare mot målet att bli utgiven. Du hoppas, ramlar, kravlar dig upp, borstar av dammet och hoppas vidare. En dag ska din dröm bli sann! KRAM

Vi kämpar verkligen tillsammans och jag tror på att all uppmuntran och hjälp när allt känns svårt,  all delad glädje när det går bra, kommer att hjälpa oss att nå våra mål. Tillsammans är vi så mycket starkare!

Dessutom skickar de med två utmaningar:
1. Krama den första person du träffar efter att du har läst det här. Det blev min näst yngste son  som fick den kramen. En av många under en dag.

2. Skriv en lista på tio bra saker om dig själv och sätt ut på bloggen. (Det är inte det lättaste, svårt att göra en gång och ännu svårare två, men jag gör mitt bästa...)

Listan: 
Jag är bra på att medla.
Jag är bra på att ta bort fästingar.
Jag är bra på att göra fynd när jag shoppar.
Jag är snäll och vill inte göra andra människor illa.
Jag är bra på att flödesskriva när jag skriver mina manus.
Jag är bra på att hålla hoppet levande.
Jag är bra på att stryka (där kom den Ebba :).
Jag är bra att behålla en hemlighet. 
Jag är bra på att bo på en liten yta.
Jag är bra på att se och uppmärksamma mina barn.

Jag vill sända kram-utmärkelsen vidare till:

Min plats i solen för att hon är så positiv och har en härlig livssyn. Alla fina  inlägg blandas med ljuvliga bilder. Och så har hon börjat skriva och har hittat skrivandets fantastiska värld. Jag ser fram emot att följa henne på den vägen. KRAM!

Channal för att hon bjuder på underbara bilder och en härlig positiv livssyn. Man blir glad när man besöker hennes blogg. KRAM!

Pennelina för att hon trots att hon har jobbigt med värk och så mycket annat med sin kropp, så är hon alltid positiv och ödmjuk. Hon uppmuntrar och stöttar och hennes kommentarer lyser upp ens dag. KRAM!

4 kommentarer:

  1. Nej, se man på den :-D Tusen tack!

    Du förtjänar din så väl!

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Pennelina:
    Du förtjänar den mer än väl!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS Anneli! Du är värd alla awarder som finns för din fina blogg, ditt generösa hjärta och för att du är du. Du gör mig glad! :)

    Och tusen TACK för att du skickar kramen vidare till mig med en sådan fantastisk motivering. Vad glad jag blir! Dina ord värmer gott. Tack snälla rara du!

    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  4. Lotta:
    Tack, gulliga du! Du vet ju att jag känner detsamma för dig. :)
    Kramar!

    SvaraRadera