.

.

måndag 30 januari 2012

En award i vintermörkret

som faktiskt börjar ge vika mer och mer. Ljuset är på väg tillbaka! Det är jag extra tacksam över.

Jag fick den fina awarden av Ebba med bloggen Skrivarvisioner.

Motiveringen lyder såhär: För att du är den du är i min värld och för att du är nära genom cyberspace fastän att du är så långt borta geografiskt sätt. Det går inte en enda dag utan att jag kikar in hos dig för att få ta del av det du så oreserverat bjuder på. Jag vet att det är många, många som läser din blogg - men det känns ändå som om det är till mig.

En motivering som värmer ända in i hjärteroten och Ebba, du vet att jag känner precis samma sak för dig! : )

Eftersom jag tror på att låta ringarna på vattnet sprida sig så mycket och så långt det går, så skickar jag den här gånger awarden vidare till:

Valadonastories, för att hon bjuder på så många djupa funderingar och livsvisdom. Det är alltid lika spännande att titta in hos henne.

Min plats i solen, för att hon har en otrolig gåva, som gör att hon sprider glädje, visdom och skönhet i bloggvärlden, med kloka tankar, vackra bilder och ett varmt hjärta.

Fruntimmerslivet, för att hon med värme sprider kloka tankar och funderingar om allt och inget här i livet. Och så har hon en underbart vacker hund som får vara med på ett hörn här och där.

♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

  1. Klart att du ska ha en uppmuntrande award:-)
    Skönt att vi är överens!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis till dig och din fina blogg! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ebba, Stort och smått och Anna:
    Tack snälla ni!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till din välförtjänta award och den fina motiveringen Anneli! I min bok förtjänar du alla fina awarder som finns. Du är en sann bloggpärla.

    Tusen tack för att jag är en av dem du skickar awarden vidare till och dessutom med en motivering som får min själ att sjunga högt och dansa några varv på köksgolvet. Kanske var det precis vad jag behövde nu då jag närmar mig mitt 2års jubileum som bloggare och har en liten bloggkris. Tack fina vän och dina ord sparar jag i hjärtat.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Tack snälla du!
    Jag känner precis samma sak för dig. Jag är glad att du blev så glad och jag kan bara hoppas att du fortsätter att blogga så att jag får fortsätta att följa ditt liv, dina underbara bilder och dina inspirerande tankar. Men självklart så måste ju viljan och glädjen finnas kvar, annars blir det aldrig bra.
    Kramar!

    SvaraRadera