.

.

torsdag 4 juli 2013

Nu är manuset iväg och värmen är tillbaka

och den är så välkommen. Nu är det sommar på riktigt.




Jag har alltså lyckats pilla färdigt i följebrevet till manus nummer ett och skickat iväg det till ett nytt förlag. Det är värt att fira!


Fira det som firas kan är mitt motto och varje succéhistoria måste börja någonstans. Jag tar också gärna ut glädjen i förskott, livet är för kort för något annat. Det värsta som kan hända är ju att jag fick fira en extra gång. : ) 

9 kommentarer:

  1. Klart att du ska fira! Och jag håller med dig, bäst att fira varenda gång man kan och gärna några gånger till för säkerhets skull.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ju mer man kan fira desto bättre. Och det gör jag mer än gärna.

      Radera
  2. Då håller vi tummarna för ditt manus och att solen kommer att stanna!!

    Rosorna på din header är det Royal Copenhagen?

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för hjälpen med tumhållningen! Och jag hoppas verkligen att solen stannar.

      Jag vet inte vad rosen heter, bilden togs i Visby förra sommaren.

      Kram

      Radera
  3. Exakt. Fira så många gånger som möjligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Man kan aldrig fira för många gånger.

      Radera
  4. Vad roligt! Stort grattis och massa lycka till!!

    SvaraRadera
  5. Så sant! Firar alltid mer än mindre. ;) Skönt att du fått iväg det. Håller tummarna!

    SvaraRadera