.

.

fredag 26 juli 2013

Life has it´s funny little ups and downs

but troubles are just like lollypops, there here, there gone.



Så är det och så får det bli. Vi är alla friska och vi har varandra, mer kan man inte begära, bara önska sig. Jag ser väldigt mycket fram emot nästa uppgång. Under tiden ska jag dansa. På bordet. Nu kör vi igång den här helgen med buller och bång (fast jag börjar nog med att duka av bordet först : ). Den här fantastiska sommaren är verkligen värd att firas. Helt underbar och allt vad man kan önska sig av en svensk sommar om ni frågar mig.

16 kommentarer:

  1. Ja lite dans sitter fint. Och sen kan jag bjuda på kaka efteråt. Visserligen tämligen cyberspejsad, men i alla fall. Skickar över en bit åt dig också. Kladdkaka, hoppas du gillar det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dans behövs alltid! Tack för kakan, den smakade ljuvligt.

      Radera
  2. Nu kör vi!! Klackarna i taket!!

    StyrkeKram❤ Anna

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni fick en härlig danskväll så det jobbiga sätts åt sidan en stund.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dans får alltid annat att fly sin kos en stund.
      Kram!

      Radera
  4. Fantastisk sommar! Jag dansar ikapp med dig!

    SvaraRadera
  5. Låter härligt! Jag vill också dansa på bordet. :D
    Ska vi göra det tillsammans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är härligt och det är klart vi gör det tillsammans! : D

      Radera
  6. Dansa dig genom sommaren vännen. Och vilken sommar sedan... helt underbar!

    Ibland skaver livet. Ger oss prövningar som vi helst skulle vilja slippa men hur klyschigt det än låter så brukar det ofta komma något gott ur även de tuffa tiderna.Ja hoppas att vinden har vänt för er.

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. En fullkomligt underbar sommar! Precis en sådan man önskar sig under hela den långa vintern.

      Du har så rätt, man måste igenom även det som inte är så roligt, även om det inte känns särskilt inspirerande när man är mitt i det.

      Ha det gott!

      Kram!

      Radera
  7. Ja visst har vi en fantastisk sommar! Helt klart värd att firas med dans på bordet. :-)
    Jag har njutit av varje sekund denna sommar. Ännu är den inte slut. De har lovat värme ända in i oktober. Så det är bara att fortsätta att njuta och hoppas på att de har rätt.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har verkligen varit en helt underbar sommar och jag hoppas att den varar lite längre än. Ända in i oktober låter helt sagolikt.
      Kram!

      Radera
  8. Svar
    1. Jag är här, behövde bara en liten sommarpaus! : )

      Radera