.

.

torsdag 26 maj 2011

Just nu

befinner jag mig på den här platsen i mitt manus. Det är hemma för min huvudkaraktär.


Det tog lite tid för mig idag att bestämma mig för en ny webbläsare. Det gjorde jag för att kunna kommentera och svara på kommentarer. Då blev allt lite nytt och det tog lite tid att få ordning på det. Nu är jag lycklig igen och kan ha kommunikation med mina läsare och bloggar jag följer. Härligt!

Sedan har jag, tro det eller ej, skrivit :) 2 047 ord fick jag till. Jag kan inte ens beskriva den lycka jag känner när jag får skriva. Det börjar verkligen dra ihop sig nu. Nu kan allt hända. Förlovningen står något sånär stadigt än. Men det har trängt sig in en massa tvivel lite här och där. Nu är min huvudkarraktär hemma och blir omhändertagen för några dagar. Det kan hon verkligen behöva.

13 kommentarer:

  1. Vad har du bytt till? (och från?)

    Åsa/ som inte kan logga in...

    SvaraRadera
  2. Åsa: Jag har bytt från Internet Explorer och till Google Chrome!

    SvaraRadera
  3. Är det Smögen? Påminner lite om det, men det finns säkert fler ställen som har den där underbara charmen:).
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Maria:
    Nej det är Fiskebäckskil. Och det ÄR underbart där! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag skulle precis skriva Fiskebäckskil, men så ser jag att du själv redan svarat. :) Jag tänkte vara där på midsommar.

    SvaraRadera
  6. Hanna:
    Vad kul! Vi är där varje sommar. Det blir nog inte under midsommar i år. Brukar du vara där?

    SvaraRadera
  7. Jaha - då fick jag svar på min egen fråga som jag ställde i ett annat inlägg.
    Jag hatar Google Chrome - min dator kommer inte överens med den. Den stängde ner allt möjligt annat, ex P4 som jag har på så snart datorn är på. Jag fick gå omvägar till det mesta som jag använder ... Skönt att det löste sig för dig:-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ebba:
    Jag testar tills vidare. Jag kunde ju inte varken skriva kommentarer på andra bloggar eller svara på kommentarer på min egen. Mycket frustrerande. Nu fungerar i alla fall det. Sedan får vi se om jag kommer överens med den i övrigt.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Har också google chrome och jag älskar den! :) Mycket bättre för mig...

    SvaraRadera
  10. Visst är det lycka att skriva!

    /Desirée som inte heller kan logga in ...

    SvaraRadera
  11. Trillingnöten:
    Jag testar och hoppas att det ska gå bra. Det är lite ovant nu i början :)

    Desirée:
    Fullkomlig lycka :)

    SvaraRadera
  12. Vi har en stuga 20 minuter därifrån och den här midsommaren tänkte jag fira med vänner i Fiskebäckskil istället för i området där vi bor. Underbara salta klippor att åka ut till och att ta båten över till Lysekil är också underbart!!

    SvaraRadera
  13. Hanna:
    Vad kul! Makens familj har en stuga inne i Fiskebäckskil som vi brukar bo i under två veckor på sommaren. Jag älskar verkligen det stället och hoppas kunna köpa det någon gång. Priserna är ju galna där så jag vet inte om det lyckas.

    SvaraRadera