.

.
Visar inlägg med etikett tårar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tårar. Visa alla inlägg

tisdag 11 september 2012

Och äntligen

har jag fått min vilja igenom. Det har varit mycket idag och i morgon hoppas jag på en mycket lugnare, men lika härlig dag. Mycket glädje, tårar och skratt och mycket nytt. Mer om det i morgon för nu ska vi alla här hemma sova gott.

måndag 29 november 2010

Tårarna kommer

Vad kan jag säga, jag har ganska nära till tårarna och detta är precis vad som rör mitt inre. Även om det bara är en sång och en film som vill visa oss vad den äkta julkänslan innebär. Det är nog därför jag älskar julfilmer, där kan jag frossa i allt det som ska leda fram till den perfekta julen.

måndag 21 juni 2010

Jag undrar

hur många tårar som föll i helgen? Ganska många skulle jag tro. Här hos oss har det i alla fall blivit en ansenlig mängd :)

Water dropping into bucket

Foto: www.picapp.com