.

.
Visar inlägg med etikett Cream. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Cream. Visa alla inlägg

söndag 6 oktober 2013

Och så går vi vidare

efter en fantastiskt helg med mycket firande, massor av god mat och trevliga samtal med släkt som jag inte har träffat på mycket länge, men som jag har saknat. Så härligt!


I morgon är det måndag igen. Underbart! Jag ser så mycket fram emot att fortsätta jobba med mina manus. Men först ska jag krascha i soffan en stund innan det är dags för sängen.

Jag tänkte ha lite musik hos mig idag, men det är inte lätt att hitta musik som är positiv till måndagar, but I love the blues, så det får bli Stormy monday med Cream.