.

.

onsdag 6 mars 2013

När pick-me-up-djävlar-anamma-musiken har gjort det den ska

så är jag på banan igen.


Ja, för jag har fullkomlig koll på vad som är viktigast i livet eftersom jag redan har fått det som är absolut viktigast för mig. Det finns inget som skulle kunna få ner mig på knä förutom om det skulle hända min familj något, för de är allt för mig. De är mitt liv. Utan dem finns det inget som betyder något. Att ha dem nära och att de får vara friska, det är vad som är viktigt på riktigt . En älskad make och fyra överälskade underbara barn. Hur skulle jag kunna förvänta mig mer än det? Resten är bara bonus.

Men att fortsätta drömma och försöka göra dem alla till verklighet kommer jag att göra lika länge som jag andas. Att följa det som är min passion. Att göra det verkligt. Självklart blir jag arg, ledsen och uppgiven då och då. Men det varar aldrig länge, för jag tänker inte låta det. Dessutom finns det ingen annan väg än framåt och uppåt.

Därför håller jag nu på att lägga in det som jag redigerat på papper i manus nummer två, i dokumentet.

Så länge jag andas, this is what I´m made of.

14 kommentarer:

  1. Heja dig, stort lycka till. Låt inga grusade drömmar sätta käppar i hjulen för din kämparglöd. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Nejdå, ingen fara, här får inga drömmar grusas i längden! Kram!

      Radera
  2. Familjen är absolut viktigast, men fortsätt dröm och kämpa, jag tror på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är absolut så, familjen är den största gåvan man kan få! Tack snälla du för pepp! Jag ger inte upp mina drömmar.

      Radera
  3. Jag vet ju inte vad som hänt men oavsett så har du rätt inställning. Kämpa på och testa att öppna andra dörrar ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Jag fortsätter mitt letande efter rätt dörr.

      Radera
  4. Sluta aldrig att drömma o fantisera! Det håller oss inga o levande!

    Visst är familjen nummer ett!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer jag aldrig att göra för utan drömmar blir livet bra tråkigt.
      Familjen är det bästa vi har!
      Kram!

      Radera
  5. Det är bra, man ska inte ge upp. Kämpa på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, man kan inte ge upp! Hur skulle det se ut : ) Jag kämpar alltid envist vidare.

      Radera
  6. Familj och kärlek är verkligen det viktigaste och det bästa! Drömmar är också viktigt, och att inte ge upp. Men ändå. När det är motigt har vi den där kärleken <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så är det, har man bara familjen och kärleken nära så finns det inget som kan skada en på riktigt. Drömmar är också viktiga att följa och det tänker jag göra : )

      Radera
  7. Vilken fin kärleksförklaring till familjen... Lycka till med det du kämpar för! En dag kommer du dit, på ett eller annat sätt. Jag hittade hit från Lotta (Min plats i solen).

    SvaraRadera
  8. Tack snälla du och mycket välkommen hit! Jag kämpar alltid envist vidare mot mitt speciella mål : )

    SvaraRadera