.

.

fredag 24 augusti 2012

Upp och hoppa

det är fredag och dags att dansa. Det är första helgen det här läsåret och jag hoppas att ni inte slöat till allt för mycket under sommaren. Kanske behöver vi fräscha upp våra danskunskaper lite nu så här i början. Därför kör jag igång fredagsdansen med den här informativa videon. Nu kör vi igång helgen!



Mitt skrivande liv börjar så sakta vakna till liv igen. Under mina träningar har jag kommit på en lite kul grej som jag ska testa med mitt andra manus. Jag hoppas att det kommer att bli bra. Hur som helst så känns det som om kreativiteten börjar komma tillbaka, det gör mig lycklig! Även tankearbete är en del av den skrivande processen.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den är väldigt skön. Jag hoppas detsamma för dig.

      Radera
  2. Ja, vad vore skrivandet utan tänket?

    Önskar att du haft en toppenhelg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Utan tänkandet skulle det inte bli mycket skrivet alls, så det är bara att fortsätta tänka på.

      Min helg är härlig, hoppas detsamma för dig.

      Kram!

      Radera
  3. Hahahaha! Dansvideon var ju för rolig! :)

    SvaraRadera