.

.

tisdag 17 april 2012

Jag, kläddesignern

har helt plötsligt kommit upp till ytan.


När jag var precis mellan sovande och vaket tillstånd i morse så designade jag en klänning. Den var vit och kort och en sådan som var tänkt för att gå på röda mattan i. Det var en ganska så vågad skapelse om jag får säga det själv. Det är roligt att kreativiteten är igång även om det inte gäller skrivande, som skulle vara betydligt mer logiskt.



Den drömmen skulle man ju kunna tyda ganska lätt om man inte känner mig, men jag har ingen önskan om att gå på någon röd matta. Jag skulle mest tycka att det skulle kännas märkligt. Däremot kan det ju betyda att jag önskar mig framgång. Det gör jag ju definitivt. Något annat än en refusering skulle göra gott i själen just nu. Det skulle göra gott överallt! : )

Bilderna är lånade från nätet.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dröm. Det är klart att en slags feedback skulle sitta fint i nuläget! :) Själv hade jag en mindre angenäm dröm (en närståendes död) men så fort jag vaknade tröstade jag mig med att i Italien säger man att drömmen om någons död förlänger hans/hennes liv, så då kändes det bättre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var lite oväntad minst sagt, men trevlig : ) Lite positiv feedback skulle inte skada alls just nu. Vi får verkligen hoppas att de har rätt i Italien.

      Radera