.

.

söndag 22 april 2012

Idag drömmer jag om

ett eget poolhus och här är några som jag skulle kunna tänka mig. Fler kan man hitta här.

Indoor Pool traditional pool
Indoor Pool traditional pool
Indoor Pool traditional pool
Platinum Poolcare traditional pool
Cliff Scholz mediterranean pool

Ett annat som jag hittade på nätet. Så häftigt!


Eller sovrum och pool i ett, som det här. Hur coolt är inte det. Det hittade jag här.


Tänk att sitta och skriva i en sådan skön miljö. Man sitter helt enkelt och skriver i en snygg baddräkt med tillhörande exklusiv badrock alternativt annat snyggt överdragsplagg på sig. När man behöver tänka eller ta sig en paus glider man lite lätt ner i det svala vattnet och tar sig en simtur. Sedan går man upp igen och smuttar på ett glas läskande rosévin och fortsätter skriva. 
Det blir bra, så gör vi! : )

Nu behöver vi bara hitta en större tomt. En väldigt mycket större tomt : )


22 kommentarer:

  1. Ja, herregud. Ett sådant har inte suttit fel...! :-D

    SvaraRadera
  2. Aaah, jag skulle kunna tänka mig vilken som. En annan plånbok och en annan tomt krävs dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag också! : ) Fast det är ju det där med plånboken och tomten förstås. Men man får aldrig sluta drömma : )

      Radera
  3. Jag röstar för den med snäckskalet och den underbara takmålningen, där skulle jag kunna befinna mig den största delen av dagen, äsch, natten också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är verkligen helt fantastisk! Där skulle man kunna koppla av och glömma bort hela världen utanför : )

      Radera
  4. Intressant att fråga sig om omgivningen där du sitter spelar någon roll och hur isåfall?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det onekligen! Jag tror inte att det behöver göra det när man skriver för då lever man i en bubbla, men däremot för att få inspiration.

      Radera
  5. Åh, vad härligt det skulle vara. Och drömma kan man ju alltid...

    SvaraRadera
  6. Oh yes baby... Tror jag fick en halv orgasm där, hahaha! Så vackert, så rogivande, så behagligt...
    Puss finaste!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Ja, det är verkligen snudd på det : )
      Många kramar!

      Radera
  7. Ljuvliga bilder! Lite som Asia Spa som jag varit på under helgen, faktiskt!

    Hade också gärna bott så - om jag jag hade haft råd...

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du har ju fått uppleva den här härliga atmosfären precis.

      Det är en härlig dröm att ha!

      Kramar!

      Radera
  8. Hahha :) de e fint å ha drömmar :) Hör av dig om det blir verklighet ;-)så kommer jag gärna på invigningen ;-)
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man måste alltid ha drömmar! : ) Jag hör av mig så fort jag får nyckeln i handen. : D
      Kramar!

      Radera
  9. Ojojoj, svårt att välja en av dom. Blir en gigantisk tomt för att få plats med alla. :)

    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är svårt att välja, fast vilken av dem som helst skulle duga bra för mig : )

      Ha en fortsatt härlig vecka!

      Radera