.

.

lördag 29 oktober 2011

Orubbligare kan ingen vara



Med den låten visar jag mitt sätt att se på livet. Ta det aldrig på för stort allvar. Gör det som gör dig lycklig. Var inte rädd för något. Så länge vi har våra nära och kära och vi får vara friska så finns det inget som ska kunna stå i vägen för våra mål och drömmar. Livet är för kort för något annat.

Jag tänker inte fundera över vad som är rätt eller fel vad gäller skickandet till förlag. Jag skickar till alla på en gång. Väntan är lång och jag tänker inte göra den längre än nödvändigt. Förlaget har definitivt övertaget, själva jobbar vi helt och hållet underifrån upp mot ytan där utgivningen hägrar. Så jag gör det på mitt sätt. Full fart framåt :D

2 kommentarer:

  1. Viktiga ord som vi behöver höra om och om igen. Hoppas du har en mysig lördagkväll!

    SvaraRadera
  2. Andra intryck:
    Tack för att du lyssnade! :)
    Ha en härlig helg du också!

    SvaraRadera