.

.

onsdag 21 augusti 2013

Yay, då är jag igång

med att jobba vidare med manus nummer två. Det känns helt fantastiskt. Dimmorna lättar och jag känner mig fullkomligt hel igen. : ) Ja, om man bortser ifrån att jag hellre skulle bo i ett varmare land där man slapp allt det gråa, den genomträngande kylan och allt iskallt regn, som trots att det inte känns så just nu, obönhörligen kommer till oss till slut.


Ännu en dröm att följa! Annars känner jag mig fortfarande fylld av glädje och energi, inte minst för att jag bokat resor till tre roliga saker under slutet av augusti och september. Två releasefester och så bokmässan så klart. Jag känner mig verkligen priviligerad.

Man måste alltid, alltid tro på att framtiden bär goda saker med sig, oavsett vad som varit. A change is gonna come med Seal.


Bilden är lånad här.

6 kommentarer:

  1. Bo varmare. O ja. Det skulle man inte ha nåt emot. Inte jag i alla fall. Än så länge går det ju. Men snart längtar man bort igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med, just nu är det fantastiskt ute, men det varar ju inte för evigt precis.

      Radera
  2. Härligt att du är på G igen! Augusti är varm o skön. Vi får hoppas på en lång skön höst!!

    Roligt att ha inbokade kuligheter, det värmet gott i själen.

    KAMAR! Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen härligt, allt blir så mycket roligare när jag får skriva. Ja, en lång och varm höst vill vi ha så att vintern inte blir så lång.

      Att ha kuligheter framför sig hjälper också till.

      Kramar!

      Radera
  3. Jag tror att vi ska på samma releasefest? Om så är så ska det bli väldigt kul att se dig igen! Tyvärr blir det ingen bokmässa för mig i år, så där får du gärna blogga extra mycket.
    Härligt att du mår bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Det vore superkul, vilken ska du på? Det är alltid lika roligt att ses. Jag ska försöka låta dig följa med till bokmässan via min blogg.

      Radera