.

.

fredag 12 april 2013

Äntligen

har jag kommit gång med att läsa manus nummer två ännu en gång. Jag är så lycklig att jag svävar en aning.


Fortfarande hittar jag småfel och måste undra om det någonsin kommer att vara helt felfritt. Men just nu gör det mig ingenting jag är bara lycklig över att vara igång igen. Och så tycker jag väldigt mycket om berättelsen, jag gillar fortfarande att läsa den. Det känns bra.

Utom hus börjar det spira sådär som det gör precis när allt börjar om och man blir så lycklig över varje litet tecken på liv.




Fast på ett lite suddigt sätt eftersom jag bara hade mobilen med mig ute idag. Men ni förstår vad jag menar, den där känslan när man försöker förstå hur allt kommer att se ut om bara ett litet tag till, det som knappt går att föreställa sig efter alla månader av allt det gråa och mörka. Jag ser mycket fram emot den tiden just nu. Och värmen, för hu vad kallt det är fortfarande.

Då så, det är fredag och dags att dansa. En härlig lyckodans får det bli hemma hos mig. Inte en regndans utan en värmedans. Nu kör vi igång en riktigt härlig helg!

10 kommentarer:

  1. Så där ja - då är allt som det ska ... är du glad är jag glad :)
    DansKram

    SvaraRadera
  2. ja, det är tur att man ser tecknen på vår utomhus även fast vädret inte vill ge med sig. Härligt att du fick loss lite skrivtid idag:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skrivtid är det man längtar efter hela tiden! : ) Idag kändes det som vår på riktigt. Härligt!

      Radera
  3. Bra med skrivtid och skönt med veckoslutsdans! Hoppas det fortsätter lika glatt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det fortsatte helt perfekt med både skrivtid och dans.

      Radera
  4. Här har det snöat ordentligt i natt och våren känns väldigt långt borta. Nu regnar det dock och bofinkar och bergfinkar börjar besöka trädgården. Det är ett vårtecken som är säkert :-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hua, snö! Våren har äntligen kommit hit och värmen börjar komma tillbaka. Alla vårtecken är bra vårtecken! : )

      Radera
  5. En skön helg önskar jag dig!

    KRAMAR!! Anna

    SvaraRadera