.

.

tisdag 22 juni 2010

Den skulle kunna passa



Jag tror att den här husbilen skulle kunna passa oss utmärkt. Galet mycket plats för packning, det behöver vi eftersom vi är så många. Ett perfekt kök (även om jag helst vill slippa laga mat på semestern :) Sovrummet skulle kunna fungera men jag hoppas det finns fler än ett sovrum annars blir det lite trångt just här. Vardagsrummet ser det ut som om vi får plats i, här kan vi softa och titta på TV när vädergudarna inte är på humör. Jag fixar popcorn i köket :D

5 kommentarer:

  1. Lite så där nätt och lagom. ;)

    SvaraRadera
  2. Verkar helt perfekt! Ska man på semester vill man ju ha det lite sådär spartanskt och enkelt.. ;)

    SvaraRadera
  3. Ja man vill ju inte bo trångt på semestern så det där är ju "lite lagom"..ha ha...;D;D

    kram till dig
    Adela

    SvaraRadera
  4. De visar en film på TV ikväll om i stort sett en sådan här husbil och vad som händer med den familjen som har hyrt den... Den har bara fått en stjärna i vår tv-tidning, men jag tycker filmen är jättekul, annorlunda, lite åt Åsa-Nisse hållet. Tror det var på kanal 6 klockan 21.00. Men du kanske redan är på väg? Kram Kim

    SvaraRadera
  5. Jeanette:
    Absolut! Lite lagom :D
    Kram!

    Märta:
    Jag nöjer mig med det lilla :D

    Adela.
    Trångt vill man inte ha det, fast det har vi just nu :D
    Kram!

    Kim:
    Vi har sett den förut men den kan gott ses igen. Tack för tipset! Nu har vi gjort det och vi skrattade gott allihop :D
    Kram!

    SvaraRadera