.

.

onsdag 26 maj 2010

Fantastiskt

Jag är så glad och varm i hela kroppen för jag måste har världens bästa, snällaste och gulligaste bloggvänner.

I går behövde jag verkligen skriva av mig allt det som jag kände. I dag känns allt så mycket lättare. Efter att ha sovit ordentligt och efter en rejäl powerwalk med tillhörande hjärnrensning och inte minst efter att jag läst alla varma uppmuntrande kommentarer så är jag redo. Jag har skrivit ner allt jag minns och tänker nu lägga det åt sidan tills det är aktuellt igen. Jag kunde inte ens ana hur mycket lättare det kunde kännas bara av att få ur sig sina tankar och känslor och inte heller hur mycket era kommentarer skulle betyda för mig.

Tack alla mina underbara bloggvänner!

8 kommentarer:

  1. Underbart att höra att du känner dig gladare. Kram Kim

    SvaraRadera
  2. Åsa och Kim: Ja, nu är det bara att göra det bästa av situationen. Jag längtar efter sommar och sol och glada dagar med familjen.

    Kramar till er!

    SvaraRadera
  3. Thats what friends are for...
    ;)
    Härligt att du känner dig gladare!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Blev tagen av det du skrev i tidigare inlägg, livet är verkligen inte lätt alltid. Skönt du känner dig gladare och snart kan du lämna det bakom dig.
    Önskar dig en riktigt bra dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Malin: Men vänner från ett oväntat håll :)

    Kram!

    Levis och Vilda: Vad kul att du tittar in hos mig.

    Tack för din omtanke! Man kan inte bli annat än glad av alla fina bloggare som uppmuntrar och ger stöd :)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Det är sådant bloggvänner är till för. Man ger och man tar. Kravlöst... Kram!

    SvaraRadera
  7. Anna: Så sant så, det är en skön känsla.

    Kram!

    SvaraRadera