.

.

torsdag 2 september 2010

Sensommar


I morse när jag vaknade var det grått och kallt ute. De underbara sensommardagarna som vi har haft de senaste dagarna var som bortblåsta. Jag hade ont i halsen och var rädd att förkylningen slagit sina kladdiga klor i mig. Jag bestämde mig ändå för att jag var tillräckligt okej för att gå min morgonpromenad. Under den hann solen komma fram och min hals bli lite bättre.

Hela familjen har lindriga förkylningssymptom men vi är nöjda över att vi klarat oss så här bra hittills. So far so good.

Jag fortsätter mitt liv som just nu känns rätt så ordentligt fantastiskt faktiskt. Tillbaka till manusredigering i solen :D

2 kommentarer:

  1. Jag följer ditt skrivande med sån nyfikenhet och håller tummarna att det ska fortsätta i samma positiva anda.

    Jag önskar jag hade den skrivande gåvan, men har accepterat att vi alla har våra starka och svaga sidor.

    kramkram
    Ullis

    SvaraRadera
  2. Ullis:
    Det känns fantastiskt roligt att ha någon med mig i mitt skrivande. Det är ju en ganska ensam process att skriva en bok så det uppskattas verkligen :)

    Kram!

    SvaraRadera