.

.

fredag 10 september 2010

Dyrt med musikskola

Jag har varit med mina två äldsta barn på Musikskolan i eftermiddag. Det blev en dyr historia. Inte musikskolan i sig men medan jag väntade så var jag ju tvungen att hitta på något att göra. Varför inte shoppa tänkte jag. Det blev en fantastiskt fin Odd Molly Remix blouse i färgen vintage powder.


Nu blir det fredagsmys med mina fina goaste barn och maken. Tacos, tv, popcorn och godis. Är vi riktigt pigga får det bli lite dans också :D

Bild lånad från Hemma hos Emma.

4 kommentarer:

  1. Hehehehe....så kan det gå. Men attans vilken snygging du fick med dig hem! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jeanette:
    Vad ska man säga, jag är inte ledsen :D
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Den är så fin! Tyvärr kan jag själv inte ha så urringat när jag är blek, men önskar att jag kunde. Just den färgen är min favvo.

    SvaraRadera
  4. Åh vilken snygg blus... jättefin färg.

    SvaraRadera