.

.

fredag 24 september 2010

T.G.I.F



Inte helt nytt men vilken energi! Jag hade LP:n, by the way. Såg också filmen på bio när den kom. Så gammal är jag :D

Där jag växte upp fanns Sveriges första diskotek och där var jag så ofta jag kunde. Jag älskade musiken, dansen och det livet. Glamour! Min högsta dröm var att få gå på Studio 54. Jag var lite för ung för att åka till New York då. Jag kan fortfarande önska att jag hade fått uppleva Studio 54. Drömmarnas diskotek. Störst av dem alla :D

“Since our clients here are people in the entertainment world, we have to be very selective about who we let in,” claimed Rubell at the time.


4 kommentarer:

  1. Där hade vi haft kul, eller hur?:)

    SvaraRadera
  2. Åsa:
    Vi hade passat perfekt in där :D

    SvaraRadera
  3. Visst hade det varit spännande att se :) Det går ju så många rykten om hur det var, så det hade varit kul att se om det var så på riktigt!

    SvaraRadera
  4. Trillingnöten:
    Många rykten var nog sanna. Då var jag helt aningslös och såg bara glamouren. Nu förstår jag att livet där inte var helt sunt. Trots det hade det varit kul att åtminnstone fått stå utanför :D

    SvaraRadera