.

.

fredag 17 september 2010

Hipp hipp hurra



Min dotter fyller tio år idag. Det går inte att förstå hur fort tiden går. För en stund sedan var hon vår rosa lilla prinsessa. Hon är fortfarande vår lilla prinsessa även om hon numera nog hellre är en rockprinsessa. Tiden rinner genom fingrarna och det går inte att stoppa eller ens att få det att gå långsammare Det enda man kan göra är att leva livet så nära varandra som man kan och ta vara på all den dyrbara tid som man faktiskt har varje dag.

6 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du lever i nuet och tar vara på varje ögonblick. Kram Kim

    SvaraRadera
  2. Kim:
    Mina barn är det värdefullaste jag har. Jag älskar att vara tillsammans med dem. Tyvärr växer de så fort så att man knappt hinner med men jag gör så gott jag kan :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till tösen. Boken finns att köpa billigt på bokus.

    trevlig helg

    kramkram

    SvaraRadera
  4. Så sant så sant. Mån äldsta är 14 år, 14!! :O

    SvaraRadera
  5. Vilken stor tjej!! Grattis! Njut av varje sekund!

    SvaraRadera
  6. Cattis:
    Hon tackar!
    Tack för tipset, jag ska genast köpa den :)
    Ha en trevlig helg du också.
    Kram!

    Jenney:
    Det går så fort, så fort :D

    Trillingnöten:
    Tack!
    Det finns inget bättre än att vara tillsammans med barnen :)
    Kram!

    SvaraRadera