.

.

tisdag 14 september 2010

Wake up call


I går promenerade jag i bara t-shirt. Det var soligt och varmt. En perfekt sensommardag. I dag tog jag som vanligt min powerwalk på morgonen. Det regnar och blåser helt galet. Maken bedyrade att det inte skulle regna mer i dag. Visst, jag vet inte vad han menar med regn men jag blev i alla fall helt dyngsur. Det blåste så mycket nere vid havet att alla idéer och tankar blåste rakt igenom mig. Det blev inga nya infallsvinklar idag. Men jag vaknade ordentligt i alla fall :D

Nu ska jag fortsätta med min redigering. Jag har gjort 90 sidor nu :D

7 kommentarer:

  1. Ja fy vilken dag! Regn och blåst. :(
    Kram

    SvaraRadera
  2. Regnet till trots låter det som en perfekt dag! Tycker att du är jätteduktig på att hålla så många bollar luften på samma gång. Vi har tre barn två som fortfarande bor hemma -och jag får fortfarande konstigt nog mer gjort när de är omkring mig än inte. Man liksom tvingas till att komma till skott när tiden är dyrbar. Lycka till idag!

    SvaraRadera
  3. Det innebär att du verkligen fick din hjärna rensad för att få plats för ny kreativitet och nya idéer. Kram Kim

    SvaraRadera
  4. Ja, det är minsann kontraster så det står det härliga ute nu. Vått eller torrt, varmt eller kallt. Själv fick jag på täckjackan när jag tog mig till jobbet. Lite överkurs var det, men det var varmt och skönt... :)

    SvaraRadera
  5. Här uppe i norr väntar vi snart snö...
    Suck.

    SvaraRadera
  6. Jeanette:
    Huva!
    Kram!

    Sofie B-C:
    Tack!
    Det har varit en fantastisk dag och jag känner att det går framåt.

    Det är ett litet pussel men maken och jag jobbar båda hemma vilket gör att det blir mycket enklare. Jag gillar också att ha barnen runt mig. Man lär sig att koppla bort dem då och då :) Våra barn har inte gått mer än något år på dagis så vi har haft dem hemma mycket.

    Kim:
    Helt ren, som ny :)
    Kram!

    Mandelblom:
    Det är som en överraskning varje dag. Antingen sommar eller kall höst :)

    Malin W:
    Huva, det dröjer nog ett bra tag till här nere i Skåne :)

    SvaraRadera
  7. Härligt att du hunnit redigera så pass mycket. Snart börjar det dra ihop sig för dig med. :)

    Kram

    SvaraRadera