.

.

onsdag 24 november 2010

Nu är jag på gång

Holiday lights and package

I dag har två av mina barn studiedag. Jag har länge lovat dottern att åka och shoppa så idag passade det utmärkt. Det var perfekt att göra det just idag, en vanlig vardag precis innan julhetsen börjar. Det var lugnt och trivsamt och vi kunde shoppa loss i lugn och ro. Vi lyckades hitta ännu några julklappar som nu kan strykas från listan. Dessutom lunchade vi och hade det riktigt mysigt ihop på tu man hand, dottern och jag. Underbart!

5 kommentarer:

  1. Jag och yngsta har varit på Thairestaurang idag. De där stunderna är de bästa!

    SvaraRadera
  2. Såna stunder är guld värda! kram

    SvaraRadera
  3. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fina ljus och ljusstakar! Jag skall till gekås ser jag :D Kram

    SvaraRadera
  4. Nilla:
    De små stunderna som är så värdefulla!

    Trillingnöten:
    De bästa!

    Annika:
    Det blev riktigt mysigt.

    Sanni bus:
    Det tycker jag verkligen du ska. Det svåra är att pricka in en dag när det inte är hysteriskt med folk där :D
    Kram!

    SvaraRadera