.

.

tisdag 16 november 2010

En speciell dag

Just idag, den 16:de november 1983 blev vi tillsammans, maken och jag! Vi har gjort en lång fantastisk resa ihop. Jag önskar mig mest av allt på jorden att vi får många, många fler härliga år tillsammans med vår numera utökade familj med fyra barn. Det ska vi fira! Maken står för maten och jag har ingen aning om vad det blir så det blir riktigt spännande. Han som älskar att träna ska få en kettlebell. Det är en typ av vikt som ska vara ett väldigt bra träningsredskap. Han kommer att älska den. Här på bloggen får han musik som talar om hur mycket han betyder för mig.



12 kommentarer:

  1. Klart att ni ska fira! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Hela 27 år - imponerande!! Grattis till er kärleksdag!

    SvaraRadera
  3. Åhh vad härligt! Lyckliga ni! KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Grattis till er dag! <3 Hoppas den blir riktigt mysig.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad underbart att det firas kärlek!! Jag älskar att fira den kärlek man hittat och som man inte kan ta förgivet att alla hittar :) Grattis till många fina år som gått och många fina år som kommer! Kramar

    SvaraRadera
  6. Ja, grattis på er dag -det låter som om ni är bra på att ta hand om kärleken! Vad härligt!

    SvaraRadera
  7. Önskar er många härlig år till :)

    SvaraRadera
  8. Tack alla för värmande lyckönskningar!

    SvaraRadera
  9. Grattis! Oj, 1983. Det är många år det, härligt att du fortfarande är lycklig med honom.
    kram!

    SvaraRadera