.

.

tisdag 9 november 2010

10 000

Under tiden som mina tankar upptogs av min första refusering så passerade besökarantalet sedan starten 10 000. Jag tycker att det är helt fantastiskt eftersom jag inte hade några som helst förväntningar eller ens en aning om vad jag skulle skriva om när jag startade min blogg. Jag hade heller ingen aning om hur roligt och inspirerande det skulle vara att leva här i bloggvärlden. Den dagen jag började så gjorde jag det bara för att jag var nyfiken på hur den skulle kunna se ut och hur det fungerade. Min äldsta son hade precis startat sin blogg och jag blev nyfiken, så jag testade jag också. När jag väl hade startat bloggen var jag ju tvungen att testa att skriva ett inlägg också och på den vägen är det. Här i bloggvärlden har jag fått förmånen att "träffa" en massa fantastiska människor. Det stöd, den uppmuntran och den outsinliga inspirationen man får bland alla härliga bloggare är helt ovärderlig. Jag har hittat en värld som jag inte vill lämna nu när jag så lyckosamt men helt oavsiktligt har hittat den.

10 kommentarer:

  1. Ja, visst är det roligt.
    Själv trodde jag att jag skulle vara mycket mer seriös än jag visade mig vara, där ser hur skrivandet kan ta sina egna vägar:)

    SvaraRadera
  2. Anneli, känner precis som du! Vilken rikedom bloggvärlden är.

    SvaraRadera
  3. Som jag håller med! Vilken gemenskap, glädje och inspiration som man finner här i bloggvärlden. Det värmer! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det fantastiskt. Det trodde jag inte när jag började blogga att jag skulle träffa på så fantastiska människor "här ute". En helt ny värld har ju öppnat sig. :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis Anneli till alla besökare! Visst är det kul när det tickar på;)

    Kramis
    Adela

    SvaraRadera
  6. Åsa:
    Så kul! Det som är bra är ju att man kan skriva precis vad man vill utan några egentliga krav på någonting.

    Jenny:
    Rikedom är det rätta ordet!

    Trillingnöten:
    Det är verkligen fantastiskt!
    Kram!

    Nina:
    Vilken fantastisk överraskning det blev. Precis som en värdefull present man inte visste att man önskade sig :)
    Kram!

    Adela:
    Tack! Det roligaste är att få lära känna så många människor som man aldrig annars skulle kommit i kontakt med.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Håller med. Bloggandet är så kul och min egotid som är bra för mig! Trist att du blev refuserad! Skicka in till ett annat bokförlag. Sätt på favvolåten på högsta volym... det brukar pigga upp! KRAM

    SvaraRadera
  8. Channal:
    Det är ingen fara. Än :) Jag skickade till 5 förlag så jag har fyra chanser kvar.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Härligt med så många besökare. :) Gillar din inlägg, en blandning av allt och en del ger en eftertanke på vissa saker.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jeanette:
    Åh, man tackar!
    Det är lite själva grejen för mig, att skriva om allt som dyker upp på vägen :)
    Kram!

    SvaraRadera