.

.

söndag 30 september 2012

Hemma igen

och gårdagens känsla har följt med mig hela vägen. Nu hade jag tänkt sammanfatta min första bokmässa, men när jag började tänka på hur jag skulle göra det så insåg jag att det blev alldeles för stort och mycket som skulle vara med, så det får vänta till i morgon. Nu vill jag vara tillsammans med familjen för hur fantastiskt och underbart det än har varit, så har jag längtat oändligt mycket efter dem. Jag är i stort behov av mysiga kramar just nu. Därför avslutar jag detta inlägg med musik som visar dagens känsla och återkommer i morgon.

6 kommentarer:

  1. Jag har också lyckokänslor kvar i kroppen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de där härliga lyckokänslorna härliga att ta med sig hem!

      Radera
  2. Låter så härligt som du beskriver det!:)
    Njut av familjen med ja, de är det bästa man har!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var härligt! Men familjen är alltid basen och det som gör glädjen i allt det andra möjligt.
      Kramar!

      Radera
  3. Glädje är svårt att beskriva med ord men musiken och bilderna sa mer än tusen ord :).
    Jag ser med spänning fram emot vad du har upplevt på mässan. Jag måste planera så jag kan vara där själv nästa år och uppleva allt på plats. Har bara följt vänner på FB som var där och fyyy vad avundsjuk jag blev :D.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det ofta, musiken kan visa en känsla otroligt bra.
      Klart du måste vara där nästa år, det ska definitivt jag vara. En träff bland skrivande bloggvänner skulle inte alls vara fel.

      Radera