.

.

onsdag 19 september 2012

Redigeringshimlen

är så härlig att leva i. Jag har tagit mig tid en stund i dag för att redigera och det gör mig lycklig. Jag vill komma vidare, ta nya beslut och fortsätta med att redigera mitt andra manus.


En bild på vasen som jag bara var tvungen att köpa i somras.

Nu är tågbiljetten till bokmässan bokad. Yay! Jag är äntligen på väg till min allra första bokmässa. Jag tänker vara där på lördagen och hoppas hinna prata med många härliga bloggare och författare, både sådana som redan är det och sådana som snart är det. Vi är många som snart är det. Envishet kära vänner, envishet ska ta oss dit!

6 kommentarer:

  1. Härligt att du ser positivt på redigeringen - det gör jag också för egen del.

    Förstår suget att köpa vasen!

    Ingen bokmässa för mig i år - jag siktar på 2013 ...
    Hoppas att du får det riktigt, riktigt trevligt!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man måste ju se på det positivt, man kommer ju förhoppningsvis ett steg närmare ett färdigt manus : )

      Då får jag inte se dig på bokmässan heller, trist. Men vi måste ju lyckas ses snart på något vis.

      Kramar!

      Radera
  2. Jag kommer att finnas på bokmässan på fredagen, typiskt för då hinner inte vi ses... :-( Vad roligt att du gillar redigering och ja, på ett sätt känns det ju som att man liksom är på att väg att ta sig ett steg vidare då. Även om jag tycker att det är dödligt tråkigt. Jag får ringa dig när det är dags för redigering så att du kan peppa! :-) Kramar Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Typiskt och väldigt trist! :( Jag gillar redigeringen för det känns verkligen som om jag kommer lite närmare ett helt färdigt manus under det arbetet. Du får gärna ringa när det är dags : )
      Kramar!

      Radera
  3. Idag slår vi ett slag för envishet!

    SvaraRadera