.

.

måndag 10 september 2012

Idag rosor

och lite redigering av mitt första manus.

Jag älskar rosor och vill ha lite nya i vår trädgård. Två sorter har jag beställt.

Shropshire Lad

och Amber cover.

Sedan har jag en lista på fler som jag vill ha.

Cream Abundance

Golden Celebration

Isn´t She Lovely

Julias Rose

Abraham Darby

och Champagne Moment.

Bara till att börja med : ) Men det blev väldigt dyrt med alla, så vi får väl se vilka det blir.

Rosor och redigeringsarbete, kan det bli mycket bättre?

14 kommentarer:

  1. Nej, det kan det nog inte! Speciellt när det är beiga rosor. Alldaglighet och skönhet i utsökt mix.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är klart att en underbar beige ros skulle passa hos dig : )

      Radera
  2. Vilka otroligt vackra rosor! De får mig att längta efter trädgård =)

    SvaraRadera
  3. Åh så vackra rosor! Vill ha jag med!!
    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, de skapar hemska habegär : )
      Kram!

      Radera
  4. Ljuvliga rosor. Särskilt Cream Abundance och Isn't she lovely.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är något speciellt med rosor. Kul att du hittade ett par favoriter : )
      Kram!

      Radera
  5. En ros är alltid en ros = ljuvlig och underbar!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Helt fantastiska rosor! Jag tror jag gillar Isn't She Lovely mest. Kan nästan känna hur ljuvligt de doftar:).
    Puss å kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de! Rosor är underbara och särskilt de som luktar gott.
      Puss o kram!

      Radera
  7. Det verkar iaf vara en bra början. :))

    SvaraRadera