.

.

torsdag 27 september 2012

Bokmässenovisen är i behov av hjälp

angående kvällsaktiviteter under lördagskvällen.

Tanken för mig var att jag skulle åka hem med tåget på kvällen direkt, dels för att vi var upptagna på söndagen vilket vi inte är längre och dels för att jag inte visste vad jag skulle göra på kvällen för mig själv. Nu har jag läst på flera bloggar om olika typer av kvällsmingel, vilket självklart låter väldigt spännande.


Bland annat har jag hört att det pågår saker på Park, var det nu är? Så nu undrar jag, vad ska ni göra och behöver man någon typ av inbjudan till de här tillställningarna. Och framför allt hur hamnar man där och är det något som man bara måste vara med på?

5 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt ingen koll, men vet att kvällarna oftast avslutas i baren på Park (där jag ska bo den enda natten jag är där.)

    SvaraRadera
  2. Jag stannar också en natt i närheten av Park. Hoppas att man kan dyka in på Park utan någon inbjudan då. Du bor ju precis där det händer så då kan du ju bara hänga på : )

    SvaraRadera
  3. Jag skrev en kommentar på ditt förra inlägg som inte verkade komma fram. Men där skrev jag just om mässan. Att du är ensam där. ENSAM. Folk överallt som putter och drar i böckerna. Så var beredd på det. Men du kommer alldeles säkert att hitta en massa fynd.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, ensam var man väl inte direkt men helt underbart var det ändå! : )
      Kram!

      Radera
    2. Så härligt att du fick en sådan underbar upplevelse(trots min kommentar om ensamhet!)Jag har helt enkelt glömt hur kul det är att gå dit frisk och full av energi. Det var så jobbigt för mig förra året att jag flydde ut tillslut. Jag orkar ju inte med folksamlingar just nu. Men det gör ju du som tur är!
      <3

      Radera