.

.

fredag 28 september 2012

I morgon bokmässan

för mig. Idag har jag förberett mig inför resan och mässan. Nu har jag lite mer koll på vad jag vill hinna göra där, det känns bra. Jag har shoppat lite idag och oj vad det var roligt, jag fick tag på några riktigt trevliga saker. Yngstingen kräktes igår kväll och hade hög feber och jag började känna oro inför resandet. Men efter att ha sovit och varit hemma från skolan idag verkar han må mycket bättre igen. Skönt för mammahjärtat. Jag är såååå taggad inför morgondagen och hoppas få träffa många härliga och inspirerande människor. Och köpa böcker! Och insupa atmosfär! Underbart! Sa jag att det är första gången för mig på bokmässan. : )


Men det är också fredag. Idag har jag hittat ett mycket passande dansklipp. The dancing reader. Precis så där kan det verkligen kännas att läsa en bra bok. Nu kör vi igång en riktigt härlig helg!

16 kommentarer:

  1. Det gör vi! Ha det underbart i morgon!

    SvaraRadera
  2. Hoppas vi ses! Vore kul. Men det är nog smockat med folk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gjorde vi tyvärr inte, men nästa år måste vi ha en träff.

      Radera
  3. Jag skulle också dansa sådär om jag skulle till bokmässan :).
    Njut av atmosfären och låt dig inspireras!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästa år, då måste du hänga med. Jag njöt verkligen fullt ut!

      Radera
  4. Vad kul att du ska gå på bokmässan! Själv har jag ju besökt den en hel massa gånger eftersom det är nära mig. Men jag ska nog inte gå i år eftersom att jag är för trött. Men ett tips är att gå till montrarna med billiga böcker. De brukar ha erbjudande på fem böcker för 100 kronor eller liknande. Inbundna böcker. Det är ju kanonbilligt.Lycka till!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superkul! Jag har mest köpt böcker av dem jag känner, mina fina skrivande bloggvänner.
      Kram!

      Radera

  5. Var finns du? Mail mig vill gärna ses därinne. info@malinrocaahlgren.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Typiskt att vi missade varandra. Nästa år måste vi definitivt boka in en träff.

      Radera
  6. Är på väg till bokmässan nu. Kul att tänka på hur många bloggare som rör sig därinne. Och många, många andra... Ska bli jättekul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen superkul! Man måste ha gått omkring och missat en massa trevliga bloggmänniskor i all röran därinne.

      Radera
  7. Spännande med bokmässan! Ha en kanondag!
    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var verkligen helt underbart!
      Kram!

      Radera
  8. Ha det så toppentrevligt. Det var det verkligen. Jag är just hemkommen från två fina (halv-)dagar där!
    Helena Milton

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har haft det helt underbart! Hoppas du hade en lika trevlig bokmässa som jag hade.

      Radera