.

.

fredag 14 september 2012

Höstkänsla

och fredag!  Regnet och allt det gråa gör ingen människa glad. Därför behöver vi ett sprakande fyrverkeri av färger som det ser ut på våren. Jag tycker att våren och sommaren gick alldeles för fort. Fast å andra sidan så sprakar snart höstens alla färger och det är inte illa det heller.


Tack för alla tips på kattnamn, jag tror vi närmar oss något vi kan enas om här hemma.

Ikväll ska jag träffa en vän som jag inte träffat på tre år. Det ska bli SÅ roligt att träffa både henne och hennes dotter.

Men kära vänner, det är ju fredag. Ingen dag är så bra som fredagen att väcka själen och att DANSA. Nu kör vi igång helgen med lite härlig, vanlig, alla kan dansa, girlpower. Ha en helt underbar helg och let´s dance!

4 kommentarer:

  1. Trevlig helg! Ha så trevligt ikväll!

    SvaraRadera
  2. Jag har inför fredagsdans på jobbet nu med ungarna :) De älskar det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt att höra. Alla borde ha fredagsdans. Man blir så glad av att dansa.

      Radera