.

.

söndag 2 september 2012

Hemma

är också väldigt bra!


I torsdags morse åkte jag till Stockholm och fick uppleva en fantastisk kväll. Efter det åkte jag tillbaka hem med nattåget i sittandes, halvliggande ställning. Men värmen och den mysiga känslan efter en helt underbar tillställning, gjorde resan till en färd bland rosa härliga moln. Jag lever fortfarande på känslan som får mig att le när jag tänker på allt det roliga jag fick vara med om. Väl hemma på fredagen fick efterlängtade barn många kramar och jag fick känna mig riktigt efterlängtad tillbaka, innan barnen var tvungna att gå iväg till skolan. Så underbart! Sedan fick jag vila en stund för att sedan packa om till resan mot västkusten. Nu är vi tillbaka efter en helt underbar helg och det ska bli helt fantastiskt att få sova i sin egen säng i natt. Tänk vad lite det behövs för att känna sig extra lycklig.

10 kommentarer:

  1. Det är de stunderna vi får plocka fram ibland! Så härligt att få känna så här och nu! En gåva❤

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara stunder och du har rätt i att det är en gåva att få leva i sådan lycka och harmoni.
      Kramar!

      Radera
  2. Ja, festen blev verkligen ett fint minne. Tänk att ha det så trevligt och träffa skrivande, glada människor och så att fira författaren Simona och få hennes fina bok, bland annat. Inte dåligt, inte!
    Hoppas du får en fin vecka nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blir fortfarande lycklig när jag tänker på det.

      Tack snälla du, hoppas detsamma för dig!

      Radera
  3. Det var verkligen en rolig kväll! Kul att ni hade så trevligt på västkusten =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en helt fantastisk kväll! Västkusten är alltid härligt.

      Radera
  4. Ja, borta bra men hemma bäst. :-)
    Sov så gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det verkligen : )
      Sov gott du också!

      Radera
  5. Jag förstår precis hur du känner. Jag går ofta tillbaka till mitt inlägg om festen och tittar på bilderna och bara njuter av känslan. Det var helt magiskt.

    Hoppas vi får tillfälle att ses någon annan gång!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är så glad att jag fick vara med. Det är ett härligt minne att ta fram under mörka höstkvällar.

      Klart vi kommer att ses igen, man vet aldrig när : )

      Kram!

      Radera