.

.

tisdag 18 september 2012

En helt underbar överraskning

en dag när jag verkligen behövde det.


Jag deltog så klart i Kim M. Kimselius tävling om en biljett till bokmässan. När vinnarna visades så stod mitt namn där, men det var stavat med e i slutet. Därför kollade jag om det var någon som tävlat som stavade sitt namn så, och det var det. När sedan biljetten dök upp i min brevlåda idag så blev jag mer än överraskad, och överlycklig. Universum verkar vilja ha mig på bokmässan i alla fall : ) Tack snälla Kim, du gjorde min dag.

Redigerandet går uselt just nu. Jag har blivit förkyld och har varit trött idag. Men jag har ordnat med kattförsäkring, beställt kattmat, kört småkillarna till basketen och kollat tågbiljett till bokmässan. Och nu är det kväll igen. Tur att det snart är en ny dag som jag kan fylla med redigering, förhoppningsvis. Under tiden lyssnar vi på ett skrivtips tycker jag.

8 kommentarer:

  1. Men vad kul, grattis! Då kanske vi ses där? Jag pratar kl 11.30 på lördagen i Egenutgivarnas monter. F.ö. är jag där på torsdag och fredag. Vore kul att ses!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad spännande! Då måste jag försöka vara där då. Det skulle vara superkul att träffas!

      Radera
  2. Grattis!! Vill väldigt gärna också gå, men får vänta till nästa år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag förstår dig. Det kanske inte är det bästa stället att vara på i ditt välsignade tillstånd.

      Radera
  3. Grattis! Kul att få komma till bokmässan!
    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Det ska bli så spännande, jag har aldrig varit där tidigare.
      Kram!

      Radera
  4. Antar att du åker dit på lördagen? jag skulle så himla gärna vilja följa med...var där förra året men denna gång krockar det med sonens 10-årskalas och jag antar att det bara är branschen som är där tors och fre...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad synd, eller kul för sonen, men synd att du inte kan åka. Det hade varit hur kul som helst att åka tillsammans.

      Radera