.

.

lördag 1 september 2012

Plötsligt händer det

för någon.

GRATTIS, SKÅL och STORT LYCKA TILL Susanne Boll!


Jag kunde inte vara mer glad för hennes skull. Och så är jag SÅ avundsjuk, det vore ju konstigt annars, vem skulle inte vilja skriva kontrakt med Damm förlag. Men jag är inte på något sätt missunnsam, bara väldigt glad för Susannes skull, över att se att det faktiskt går och att inte hela förlagsvärlden bara är en illusion : )

Mitt i allt det fantastiska som hänt de senaste dagarna så glömde jag ju fredagsdansen. Fast vem säger att man inte kan ha en fredagsdans på en lördag. Därför har jag i dag en fredagsdans, en lycklig dans för Susanne och för oss alla andra. Hos oss skiner solen och vi har det så skönt här på västkusten. Det är helg och livet leker!

8 kommentarer:

  1. Härligt! Det finns hopp i den stora bokdjungeln. Aldrig ge upp är ett bra motto!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! Jag kan bara hålla med om att det gäller att aldrig ge upp.

      Radera
  2. Svar
    1. Det är så roligt! Men lite avundsjuka slinker nog fram i alla fall, inget fel med det så länge man också kan glädjas tillsammans med andra.

      Radera
  3. Tack! Och som sagt - så roligt att ses!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättekul att få ses i verkligheten : ) Grattis igen! Det är så spännande.

      Radera
  4. Härligt med en riktig framgångshistoria. Och verkligt inspirerande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jättekul att se någon som lyckas och det ger lite extra hopp.

      Radera