.

.

fredag 14 januari 2011

Grattis Malin!

Road to Success
Road to Success - Quotes - Pictures

Vad kunde stämma bättre på dig Malin än detta. Din framgång är inte något som bara dök upp. Nej, du har jobbat hårdare än någon annan jag vet, med att skriva. Ingen är värd att bli utgiven mer än du.

Jag har aldrig träffat dig på riktigt men jag har hängt med dig på din blogg och jag har fått läsa om din enorma energi och ditt otroliga driv. Många gånger har jag önskat ha bara en del av den energin i mitt eget skrivande. Det vi har gemensamt är de stora känslorna för skrivandet. Vi vet hur det känns när vi förvillar oss i ordens eufori. När ruset i skrivandet tar över våra tankar. Vi vet hur varje refusering gör en liten buckla i självkänslan, som vi sedan gör allt för att räta ut. Nu vet du också hur det känns att få det där andra svaret. Det som vi, alla vi som skriver och har skickat in vårt manus till ett förlag, väntar på. Jag är så glad över att just du får känna det och jag vill dansa med dig men får istället dansa för mig själv med dig i mina tankar.

Stort Grattis och Lycka till!!!!!

2 kommentarer: