.

.

tisdag 28 januari 2014

Skickat

och väntan kan ta sin början. Tjoho!


När ångesten lagt sig vill säga, för det gäller att släppa tanken på om det fanns mer man kunde gjort. Nu gör jag det och går vidare till manus nummer tre som tålmodigt väntar på sin tur. Och jag längtar efter att fortsätta skriva den. Sedan har jag en novell som pockar på.

Dagens grateful:
Dag 28:
Skickaknappen. Och framför allt möjligheten att skicka sina manus på mail istället för per post. Så mycket smidigare och så mycket bättre för miljön. Gillar mycket!


Dagens låt ur mitt soundtrack för manus nummer två. Passar utmärkt som avslutning för nu. Easier to be med Lifehouse. Så perfekt!

11 kommentarer:

  1. Jag håller båda tummarna hårt! :-)
    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Det kan jag verkligen behöva. : )
      Kram!

      Radera
  2. Den känslan är jag lite nyfiken på, och undrar om jag någon gång kommer att få känna på den.
    Håller tummarna för dig och ditt manus nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Det är jag säker på att du får. Plötsligt är du där.

      Radera
  3. YES! Si Oui Oui... heja dig!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  4. Tack för härliga hejjarop! De tar jag med mig. : )
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Bra! Släpp tanken på det bara och kör med trean. Bäst att hålla sig sysselsatt liksom.

    SvaraRadera
  6. Yeay vad kul! Nu håller vi tummarna!!! Hur många förlag skickade du till?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Det ä kul och superläskigt! Jag skickade till fem först men skickar nog till några till.

      Radera