.

.

fredag 10 januari 2014

En euforisk känsla

är vad jag känner just nu! Jag är helt färdig med manus nummer två. Tror jag. Hoppas jag. Allt jag har tänkt få med finns nu på pränt. Wow!


Jag tror minsann det är dags för lite bubbel.

Och så dagens grateful.

Dag 10:
Musik. Utan musik vet jag inte hur mitt liv skulle se ut. Det skulle vara så grått och trist. Utan musik vet jag inte hur mitt skrivande skulle se ut. Grått och trist förmodligen.


Det tar oss vidare till att det är fredag. Då musiken är i centrum och det är dags att dansa. Idag en happy dance. Because I´m happy! Musik och dans i ett. Nu kör vi igång en riktigt härlig helg.

4 kommentarer:

  1. Vad fantastiskt härligt Anneli! Att få vara klar med sitt manus. Och oj vad jag önskar att jag snart får säga samma sak...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns verkligen helt fantastiskt! Men du är ju på väg åt det hållet också. Snart så!

      Radera
  2. Grattis, vad härligt att vara klar!

    SvaraRadera