.

.

torsdag 14 februari 2013

En dag i kärlekens tecken

levs livet lite upp och ner. Jag har faktiskt ingen aning om var tiden tog vägen idag. Nåja, huvudsaken är att dagen har varit bra och det har den, utmärkt faktiskt!


Först fikade vi när barnen kommit hem från skolan.


Sedan jobbade vi en stund till, fast jag fick inte mycket gjort eftersom jag letade efter makens Alla hjärtans dags present, som jag inte hittade, den har helt gått upp i rök. Man ska akta sig för att gömma presenter i min ålder, nu ska det bli kul att se när och var jag hittar den. Tills vidare får maken vara utan present. Själv fick jag fina örhängen från Pearls for Girls av familjen. De är underbara tycker jag! Barnen fick en var sin film, så nu har vi många filmer att se under sportlovet nästa vecka.


Korrläsandet har lyst med sin frånvaro under dagen, men kanske blir det lite sådant senare under kvällen när det blir tyst och stilla här hemma igen.

Lite fler skrivtips måste vi i alla fall ha även idag. Idag handlar det om att gestalta för att få en mer levande berättelse .

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du haft en underbar dag i kärlekens tecken. It pleases me to hear! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Jag hoppas att du också har haft en härlig dag I kärlek.

    SvaraRadera
  3. Kärlek är bäst... fin dag! Fin present... du är som jag! En ekorre. Julklappar kan dyka upp i maj =)

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kärleken är bäst! Jag hoppas att makens present dyker upp snart : )
      Kram!

      Radera