.

.

lördag 13 mars 2010

Och vinnaren är........


Så var det då dag att få veta vem som ska representera Sverige i Eurovision Song Contest 2010. Själv har jag ingen direkt favorit. Några är ju bättre än andra. Jag tycker inte att någon sticker ut i år . Inte så som Waterloo och Fångad av en stormvind gjorde. Det som är roligt är ändå att sitta ett gäng och titta tillsammans. Prata sånger, röster, kläder och frisyrer. Gissa och hålla tummarna.

Vi ska ha fest med vänner här hemma. Alltid lika trevligt och mysigt. Det blir en fördrink med tilltugg. Till varmrätt blir det kryddstark Kyckling currygryta med basmatiris och lime och så till efterrätt blir det kladdkaka nerbäddad i hemmgjord vaniljglass och chokladsås.

3 kommentarer:

  1. Hoho...Åh det lät riktigt gott. Här blir det Rönnbärsfilé (Arla) jättegott!!! Jag hejar på Darin. Ja det skall bli spännande och se vem som skall representera Sverige denna gång/ Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på Anna. Får gåshud varje gång jag hör den! :D

    SvaraRadera
  3. Stjärnor: Vad roligt att du hittat hit :) Rönnbärsfilé låter också gott, får kolla upp receptet. Vi får se hur det går för Anna i Oslo.

    Sanni: Anna har en fantastisk röst, hoppas att det går bra för henne i Oslo.

    Kram!

    SvaraRadera