.

.

torsdag 11 mars 2010

Jag ryser



Jag ryser när jag hör kända personer sjunga duett med sin egen världskända förälder som är död sedan länge. Det är en magisk känsla och det är så mycket kärlek som lyser igenom. Elvis är också en personlig favorit som jag har älskat ända sedan jag var liten. Det var en riktigt sorglig dag när han dog. Ett sorgligt avslut på en fantastisk artist som inte lyckades hantera sin framgång särskilt bra. Jag önskar att han fått finnas kvar än idag och att han hade kunnat hitta tillbaka till sig själv igen. Även Nat King Cole är en fantastisk artist liksom hans dotter Natalie Cole.

Varsågod och njut.

8 kommentarer:

  1. Underbart!

    Tack för dagens rysare :-)

    Kram från Pennelina

    SvaraRadera
  2. Jaaa vilka underbaringar! Fick ju gåshud ända upp i nacken :D

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Det går bra att ringa butiken 0929-10025 mellan 12-17:30 så skickar vi. Smyckena kostar under 250 kr. Minns inte exakt. Finns massor av olika, Anna min chef visar fler på sin blogg http://mittval.blogspot.com

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  4. Livet i byn: Tack, då ska jag ringa och beställa. Måste bara bestämma vilken :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej Anneli
    Kul att ha hittat till din blogg. Ser att du följer min blogg så jag lade till mig som bloggintresserad här hos dig.
    Kramisar från Kim M. Kimselius

    SvaraRadera
  6. Kim: Välkommen! Vad kul att du hittat hit.
    Kram!

    SvaraRadera