.

.

torsdag 4 mars 2010

Favoritprogram


Jag tycker att det är underbart att titta på alla typer av program där människor sitter och pratar med varandra. Kattis & Co, Efter tio, Teatersupén, Sommarpratarna, och Stjärnorna på slottet. Det är en sådan märklig känsla att sitta och höra på några mer eller mindre kända personers konversation. Det känns som en blandning mellan att tjuvlyssna och att faktiskt vara med.

Det är intressant hur ens uppfattning om kändisar kan ändras totalt när man får höra dem sitta och diskutera i avslappnad miljö om ditt och datt. En del blir en positiv upplevelse medan andra blir tvärtom. De flesta överraskar faktiskt på ett positivt sätt. Ofta tycker jag att de tar upp intressanta ämnen och blandningen av kändisar gör att det blir väldigt spännande tycker jag. Jag blir ganska förvånad över hur snabbt de öppnar sig inför människor de kanske inte ens känner och pratar om djupa och väldigt svåra saker. Jag tycker att man får höra viktiga och väldigt kloka saker som man kan ha nytta av själv i livet.

När det gäller Stjärnorna på slottet så gillar jag hela idén. Jag tänker helt fräckt sno den. När mina barn blir äldre så ska jag göra precis så tillsammans med mina vänner. Jag tycker att det är helt underbart. Man umgås på ett helt fantastiskt sätt och styr en hel dag var. Jag tycker att det är ett helt perfekt sätt att umgås på och att komma ännu närmare sina vänner. Jag längtar redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar