.

.

måndag 15 oktober 2012

Regn och manusarbete

kan vara två saker som passar väldigt bra ihop.


Träningen är i full gång igen efter ett uppehåll då min träningsplats har förvandlats till byggarbetsplats under tiden som maken satte in nya garderober i vårt sovrum, som också är mitt träningsrum.


Jag har läst och läst ur mitt manus. Dagar och nätter och på alla platser man kan tänka sig i vårt hem. Det har varit något rörigt här och är ännu inte helt återställt. Men nu är jag igenom. Äntligen! Det känns helt underbart! I dag har det regnat hela dagen och det sista blev till slut genomläst på eftermiddagen. Nu ska ändringarna in i dokumentet och sedan kan allt hända!

Det firar jag med skrivtips om att redigera.

14 kommentarer:

  1. wuhuu! Snart händer det! Håller tummarna för dig och ditt manus. :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Det är så härligt och jag hoppas att du har rätt! : )

      Radera
  2. Det låter som om du haft en perfekt måndag.
    Så härligt att höra att du är på G!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Det var en helt perfekt måndag förutom att den var för kort! : )
      Kram!

      Radera
  3. Snart är du där! Håller tummarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Jag hoppas att du har rätt. : )

      Radera
  4. Själv funderar jag faktiskt lite på att göra e-bok av min roman Nära dig... Och samtidigt korta den lite, för den behöver ju ändå ett nytt ISBN, så då kan man ju slöjda lite till! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tror jag är en väldigt bra idé. Vi behöver få igång e-boksmarknaden ordetligt här i Sverige. Lycka till med slöjdandet : )
      Kram!

      Radera
  5. Kan tycka att det är underbart med en regnig morgon som inte kräver annat av mig än att jag ska slå mig ner och skriva!

    SvaraRadera
  6. Tror också att det närmar sig nu Anneli!;)
    Snart, snart....;))
    Hoppas din tisdag är lika bra som måndagen!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att du har rätt! : )
      Tisdagen har varit bra men har innehållit andra saker än manusarbete.
      Kramar!

      Radera
  7. Tack snälla du! Det känns riktigt bra.

    SvaraRadera