.

.

onsdag 24 oktober 2012

En annan typ av dag

blev det idag.


Min arbetsplats har varit upptagen hela dagen då maken har haft ett jobbmöte i vårt arbetsrum. Så jag har fått göra annat. Strukit en hel massa kläder och trots det är det enorma strykberget bara skapat av på toppen. Men vi har i alla fall fått lite kläder att lägga i garderoberna. Dessutom har jag sett på inspelade program, bland annat Babel. Ett inslag gav mig lite att tänka på. Ett inlägg på en blogg gav mig ännu mer att fundera över. Så trots att jag inte tillbringat dagen vid datorn så är det full aktivitet i huvudet. Det är bra. Det är lite som en tvättmaskin som jobbar och jobbar, tills den är helt färdig och allt är rent och användbart.


6 kommentarer:

  1. Låter som det varit en givande dag iallafall!
    Tack för din fina kommentar om min award, det värmde verkligen!
    Ha det gott!
    Kram Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är nöjd med min dag, även om den inte blev som jag tänkt mig!
      Det är alltid roligt med en fin award och jag tycker verkligen att du är värd en sådan.
      Ha en fin fortsatt vecka!
      Kram!

      Radera
  2. Vad bra, då har du fått lite inspiration från olika håll låter det som. Fortsätt därifrån!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inspiration finns verkligen på de mest oväntade platserna. Jag försöker spara på dem för att kunna använda dem när jag behöver.

      Radera
  3. Vad roligt att läsa att ditt manus snart är klart :) Jag är precis klar med My 2 och har skickat det till en redaktör/lektör. Heja oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns väldigt bra! Snart är det dags att ta nästa steg. Vad spännande med My 2, jag ser verkligen fram emot att läsa den. Lycka till och heja oss!

      Radera