.

.

måndag 8 oktober 2012

Vem gjorde dygnet kortare

och framför allt varför. Jag behöver fler timmar på ett dygn inte färre.


Jag har i alla fall ägnat de timmar jag har fått idag, till att ta hand om en sjuk lillkille. Och så har jag fortsatt att redigera. Det tar en stund att jobba med det jag gör nu, men jag hoppas att det blir bra i slutänden. Jag har också skrivit ett nytt följebrev, ett som jag är väldigt nöjd med. Jag har skrivit det helt och hållet på mitt eget sätt och hoppas att det ska locka till att läsa mitt manus. Sedan tappade lillkillen sin första tand i kväll, det var mycket spännande! Nu får vi se om tandfén kommer i natt! : )

8 kommentarer:

  1. Jag håller med. Dygnet verkar få färre och färre timmar för varje år. Grr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns inte bra alls. Men det är väl bara att jobba mer och snabbare : )

      Radera
  2. Låter som du är inne i ett härligt flow, som man säjer! Det där med tappade tänder är alltid spännande;-) Heja på!!
    Ha en härlig tisdag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, tack! : )
      Att tappa tänder är verkligen spännande och att tandfén kommer är ännu mer spännande. : )
      Ha en härlig vecka!
      Kram!

      Radera
  3. Wow vilken cool tandfe :)). Nästan så att man vill tappa en tand hehe, men då vill jag ju andra sidan inte le mot killen :D. Får lurpassa på honom när min 8-åring tappar nästa tand :).
    Härligt med flow. heja dig Annelie!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      Visst är det den coolaste tandfén! : ) Inte att leka med alls. Han kommer faktiskt ifrån en väldigt rolig barnfilm som jag kan rekommendera.

      Radera