.

.

fredag 5 februari 2010

Fredagsmys på gång

Ja, så var det fredag igen. Härligt! Det känns som om hela familjen behöver lite paus. Alla börjar bli lite trötta överhuvudtaget faktiskt. Vi ser fram emot sportlovet. Det blir det första sportlovet här i Skåne som vi inte önskar oss snö.

Jag har ju kollat in andra släppet av Odd Molly men har inte riktigt fastnat för något. Den här kom ju idag men jag hade redan beställt den hos Lisen för jag ville inte missa den. Jag älskar den här färgen och detaljerna.


Nu blir det efterlängtat fredagsmys med barnen.

2 kommentarer:

  1. Den är så fin och jag har köpt den från Ajabaja. Den var med på min måstelista. Hur ser den ut tycker du som har den i din hand?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så har jag den inte hemma än men jag hoppas att den kommer snart. Det var länge sedan jag beställde den hos Lisen. Visst är den fantastisk. Jag älskar ju brunt. Och detaljerna, en perfekt kombination för mig.
    Kram!

    SvaraRadera