.

.

söndag 17 mars 2013

Söndagssysslor

med tidig uppgång för att vara med på nästyngstingens basketturnering. Inte min grej med tidiga morgnar, men vad gör man inte för sina älskade telingar? Det är så roligt att se honom spela.


Efter det åt vi korv med bröd och tog en promenad hela familjen i solen, men också i grymt hård vind. Väl hemma tog tre av barnen ett varmt bad i bubbelbadkaret samtidigt som maken och jag tittade på film och myste i fåtöljerna. Nu har jag tagit mig lite tid för manuset och snart är jag igenom, viken känsla. Fast sedan ska jag igenom det ännu en gång för att se att allt finns med och att den är så bra som det är bara är möjligt. En riktigt skön söndag enligt mig!

Dagens redigeringsmusik är Hurts med Somebody to die for. Älskar den!

6 kommentarer:

  1. Perfekt med en skön söndag, då har du laddat batterierna inför nästa vecka. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det verkligen och jag ser fram emot en ny härlig vecka : )

      Radera
  2. Vilken mysig söndag. Vad kul att du snart är igenom manuset!

    SvaraRadera