.

.

måndag 28 januari 2013

Yay

det satt hårt åt, men nu är jag igenom genomläsningen och redigeringen av mitt första manus för den här gången!


Fast nu är jag supernervös, jag har flyttat upp ett av de sista kapitlen till början och jag har inte hunnit känna på om det blir rätt ännu. Dessutom pirrar det i magen av hur fortsättningen ska se ut. Inte på berättelsen utan dess väg till möjlig utgivning. Lite läskigt faktiskt. Samtidigt känns det som ett stort YAY!!!

Nu vidare och framåt. Barnen behöver mig en stund innan de somnar. Sedan ska jag äta lite kycklingsallad som jag hoppas att maken har fixat medan jag suttit djupt försjunken i mitt manus ända tills nu. Livet är så härligt!

10 kommentarer:

  1. Härligt, grattis! Vilken känsla att vara klar! Ska du skicka det en vända till nu eller blir det lektör/liknande?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, det känns helt underbart! Ja, eller något liknande! : )

      Radera
  2. Härligt att vara klar med manuset! YAY! :)

    SvaraRadera
  3. Så härligt att du fått till det så bra att du tror på utgivning igen. Bra bra! Det kanske är en riktigt bra vändning att flytta de där kapitlen. Jag håller tummarna. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Jag tror alltid på utgivning, det gäller bara att hitta rätt person som läser : )

      Radera
  4. Åh vad roligt! Det är så spännande att följa ditt manus, måtte det bli utgivet!

    SvaraRadera
  5. Tack snälla du, kul att du är med mig! Ja, måtte det det! : )

    SvaraRadera