.

.

onsdag 19 oktober 2011

Inlägget som kom av sig


Det är väl själva FAN att inte alla barn ska kunna få ha en fin och lycklig barndom, och att få vara ovillkorligt älskade.

När jag skulle göra mitt inlägg som jag längtat efter att göra så råkade jag först läsa på Aftonbladets sida och började gråta. Jag kunde inte sluta. Den ljushåriga lille killen påminner mig om mina högt älskade småkillar. Om all rädsla som följer i spåren som förälder. Om alla barn som far så fruktansvärt illa. Om barn som är utsatta och rädda. Om barn som dör ensamma och övergivna. Därför finns det inget annat inlägg att göra idag, än detta. Nu ska jag gå och krama mina barn.

4 kommentarer:

  1. Finns inte mycket att säga om det hemska som hänt. Önskar bara att pressen kunde backa lite och inte gå in på en massa spekulationer...

    SvaraRadera
  2. Det är så fruktansvärt att det gör ont! En fyraåring.. :(

    SvaraRadera
  3. Man blir mörkrädd..vilket fint inlägg...inga barn borde få komma till skada någonsin. Det är de vuxna i världen som har ansvaret och vi har också möjlighet att förändra!

    SvaraRadera