.

.

onsdag 2 oktober 2013

Min bokmässa 2013

blev precis så underbar som jag hoppats!


Jag kom fram till Göteborg efter en ganska varm och trång bussfärd. Rusade ganska omgående till mässan för inbokat möte med Caroline Säfstrand.


Vi träffades vid fina Litet förlags monter där jag fick två böcker signerade. Annan påföljd av Nina Larsdotter Lööw och Lex Limbo av E L Dezmin. Sedan fikade Caroline Säfstrand och jag och snackade massor. 


Sedan var det dags för att vandra runt lite på mässan innan kvällsminglen började bland montrarna.

 

Josefine Lindén och Anne Liljeroth.


Anne Liljeroth signerade sin bok till mig.


Och så bubbel.


Simona Ahrnstedt signerade sin bok till mig. Susanne Boll har redan signerat sin till mig på henne releasefest.


Lånad bild. Sedan var det dags för mat och en sväng till Park för att kolla in kändisar. Massor av kändisar!

På lördagen tog jag det lugnt på morgonen och fick därför trängas nästan med en gång på mässan. 


Camilla Läckberg.


Lillbabs är svår att fånga på bild.


Petter signerade en bok till äldsta sonen.


Det var trångt.


Lånad bild från kvällen. Maria Montazami tittade förbi. Snabbt byte av kläder och lite skumpa på hotellet.



Åsa Bonelli och Anne-Lie Högberg.

Ebba Range.


Vacker vy från Liseberg på vägen till Park.


Anne-Lie Högberg och Josefine Lindén.

Jag är mer än nöjd med min Bokmässa 2013 och har fortfarande inte riktigt smält alla fantastiska upplevelser. Så många härliga möten, nya bekantskaper och härlig inspiration. Nu ser jag fram emot Bokmässan 2014.

8 kommentarer:

  1. Det låter magiskt :) nästa år ska jag inte stanna hemma. kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var magiskt! Jag ser fram emot att träffa dig där nästa år. : ) Kram!

      Radera
  2. Vad härligt att höra att du hade kul!

    SvaraRadera
  3. Det ser helt fantastiskt ut! Jag ser också fram emot nästa års mässa =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var helt fantastiskt! Jag ser fram emot att träffa dig där nästa år. : )

      Radera
  4. Det ser verkligen ut att ha blivit riktigt lyckat! Jag måste nog gå dit nästa år känner jag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var helt fantastiskt! Hoppas vi kan ses där nästa år.
      Kram!

      Radera